Deletedmom315 merhabalar, iyi hissediyorsanız hiç korkmayın. Ben sezeryandan sonra ikinci güm bandaj üzerimden duş aldım . Çıkınca bandajlı çıkardım. Eşim tekrar pansuman yapıp kapattı . Ama iyice kuruduğundan emin olduk . Saç kurutma makinasının soğuk ayarını kullandık 😊 sonraki beş gün ise yine doktorumun tavsiyesi üzerine bandajı tamamen çıkarıp öyle duş aldım , duştan sonra eşim pansuman yapıp kapattı. Bir hafta olup kontrole gittiğimde dikişlerim iyi durumdaydı. Benim anladığım en önemli şey dikişleri kuru tutmak 😊