blzylcnsy Kalimbanne anladım cok teşekkürler son bir soru daha sormak istyorum. kartuşlu kullanıyorsunuz ya kaç baskı yapabiliyorsunuz? kartuşları nereden temin ediyorsunuz? fiyatları nedir?
Kalimbanne blzylcnsy kartuşu kendimiz dolduruyoruz makineyle birlikte boya da gönderdiler şu an 5 paket fotoğraf kağıdı bitti ama daha boyalar bitmedi çok var
cocomelon GUBILIK eşimle aklımızdaki şey ama ben kararsızım 5000 bin fotoğrafım var 😂😂😂 nasıl olacak bilmiyorum alan da yokmuş ama almak mantıklı telefon bozuldumu bilgisayar anılara by by kağıt öyle mi ömür boyu bak dur nesilden nesile
Woody GUBILIK https://www.vatanbilgisayar.com/hp-smart-tank-515-fotokopi-tarayici-wifi-murekkep-tankli-yazici.html. Bu makina fotoğraf basıypr mu detaylı bakamadım ama denebunu’da 750 tl fiyatı
bir_pasa_annesi GUBILIK ahh ahh nerde gubilikim☺️☺️evde olsa anasını aglatırdım her gün ondan ugrasırdım
Caculle GUBILIK yaa tüh. Şöyle sorayım o zaman alcak olsanız hangi marka model alcaktınız karar verdiniz mi? Açıkcası bu başlıktan görüp özendim 😁 biraz araştırayım dedim ama işin içinden çıkabilecek gibi değilim bi ton anlamadığım şey çıktı önüme bilemedim
GUBILIK Caculle gecen bir annemiz bunu onerdi. Esi anliyormus bu islerden. https://www.google.com.tr/search?q=Canon+Selphy+CP1300+Airprint+Beyaz+Kompakt+Foto%C4%9Fraf+Yaz%C4%B1c%C4%B1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=tr-tr&client=safari