GUBILIK yani oğlumun her anını çekiyorum ve hemen çıkartıyorum çok güzel aslında ben instax mini istiyordum ama eşim fotoğraf kalitesi kötü olduğu için bana bir profesyonel fotoğraf makinesi bir de baskı makinesi aldı 🥰 doğum günümde sürpriz yapmıştı yani ben çok etkin kullanıyorum albüm yerine güzel bir kutu aldım fotoğrafları orada saklıyorum dönüp dönüp bakıyorum