GUBILIK canım benimde baya birikti 600-700 oldu benimde bastırmam lazım. 2 sene önce fotobaski diye bi siteden cıkarttırıyordum. fujifilm kağıda baskı yapıyorlar kağıdın parlak yada mat olmasını sen seciyorsun o zaman 30 kurusa bastırmıştım şimdi 50 kuruş gibi bişey olmuş ama fotoğrad arttıkca fiyat düşüyor. o aklımda bide instagram da kedi7 var bide bi tane daha onlara da baktım fiyatlar hemen hemen 45-55 kr arası değişiyor. ama bende bu ara eve makine almayı düşünmüyor değilim ☺️ bi kaç makine baktım fakat o makineler özel kağıtlarla çalışıyormuş kağıdın tanesi 2.5 tl ye geliyordu uygun bişey bulursam almayı düşünüyorum letgoya bakıyorum bu ara