merhaba
çikolata tatlı çok seviyorum
4.5 aylık bebeğim emziriyorum.
kilo alimi vs iyi ama günde 3 4 kez yoğurt şeklinde kusuyor. ablam çikolata yediğin için reflüyü tetikliyordur diyor .
kusma dışında arada başka belirtileri de var.
cikolata hiç yememeli miyim
Ben yediğimiz etkilemiyor diye biliyordum