Fistiklokum48 Bebeğim 5,5 aylık ve çok kötü kabız oldu yavrum kaç 2 gündür ıkınıyor çok zorlanıyor bugün azıcık yapmış ama top gibi çok katı 🥺 zeytinyağı falan işe yaramıyor fitil mi kullansam var mı kullandığınız fitil önerebilir misiniz
Azizeguney Fistiklokum48 Canım sabah ve akşam olmak üzere 1 çay kaşığı keçiboynuzu pekmezi ver. Doktorumuzun tavsiyesi👍🏻 Ve ne olursa olsun fitil en son çare derdi doktorum. Birde bacaklarından tutup karnına doğru bastırın en azından bağırsaklar çalışsın. Yüz üstü yatırın biraz hareket etsin. Karnına saat yönüne doğru elinizi yuvarlak yapa yapa masaj yapın.
Dygosmn1 Fistiklokum48 benimde oyle oldu fitil verdim. Allaha sukur duzeldi 2 gunde . 2 gun 2 kere sadece fitille yapabildi yavrum cok agladi..
Biricik01 Fistiklokum48 gliserin kansuk kullandığım fitilin adı küçük parca koy bnce çok ağlıyorsa fitilden önce zeytinyağı sürün poposuna
Fistiklokum48 Azizeguney keçiboynuzu pekmezi de var evde hemde el yapımı keşke iyi gelse hemen vereyim ne kadar vermem lazım 1 çay kaşığı yeter mi acaba , sürekli yüzüstü duruyor gaz çıkarıyor ama kaka yapamıyor yaptığı minicik top gibiydi 🥺
Dygosmn1 Fistiklokum48 benim kullandigim gliserin yarisindan cogunu koparitorun az olan taraf sivri olan ona biraz tukuruyorum o sekilden poposundan veriyorum sonra iki popo yanagini skyorum ki geri cikartmasin
Biricik01 Fistiklokum48 popoda çatlak olmasın diye bıçakla yarısını kesiyorum kestigim kısmi da bayağı inceltiyorum poposuna zeytinyağı sürüp koyuyorum fitili bacaklarını düz tutuyorum bir süre geri çıkmasın diye 2 saate kalmaz yapar kakasini
Fistiklokum48 Bsrumt55 bunu forumda birkaç kez daha gördüm işe yarıyor mu acaba ara ara hep kabız oluyor
hira5bugra- Fistiklokum48 fitil için çok küçük ilk önce kendin birşeyler dene omdan sonra baktın olmuyor verirsin doktora sor öyle ver fitili
Fistiklokum48 hira5bugra- fitili aldık denedim ama başaramadım 😔 kayısı verdim hem suyunu hem kendini inşallah sabaha yapmış olur hala yapamadı
Gzdzeynep Fistiklokum48 emziriyorsanız sizin bağırsaklarınız ne durumda siz de kabızsanız bol probiyotikli şeyler tüketin. Bebişler probiyotikleri anne sütünden alıyorlar. Ek gıdaya geçtiyseniz gün kurusu kayısı verebilirsiniz ben ne zaman kabız olsa o gün kayısı veriyorum ve normal yapıyor kakasını.
Fistiklokum48 Gzdzeynep kendim kabız değilim şuanda ama dikkat edeceğim hergün kuru incir yiyorum 1 tane birde günde 3 litre su tüketiyorum kayısı verdim hem suyunu hem kendini inşallah işe yarar