Dnz355 3 ay 23 günlük kızım var kuru fasulye yaptım bi tasim.kaynatip suyunu döktüm yesem çok gazlanir mi bebeğim çok gazlı bi bebek değil
sumeyyez Dnz355 3 ayını geçtiyse yiyebilirsin diye duymuştum ama yine de kimyon ekleyin siz bende 1 aylık ken yaptımda dediğin gibi yine akşam gazı vardı sonuçta 1 ayını geçtiğinde gaz sorunumuz başlamıştı bende nasıl yediysem artık
hankardeslerr Dnz355 4 ay 20 günlüğüz hala cesaretim yok 😊 Çoook özledim bu kadar özliceğim aklımın ucundan geçmezdi 😄😊
Dnz355 hankardeslerr ya pişirdim normalde sevmem ama öyle canım çekti ki olmadi gaz damlası veririm ams onun pişmanlığını da yaşamak istemiyorum sonra tabi
hankardeslerr Dnz355 Tam 4 aylık oldu benimde canım nohut yemeği çekti yedim 2 gün bebeğim ıkına ıkına bir hal oldu gaz damlası verdiğim halde. Sonra tövbe ettim. Ben dozu fazla kaçırmıştım😊, azda olsa yiyin bence o kadar sıkıntı olacağını sanmıyorum😍
Arzuorhan Dnz355 6 ay 10 günlük oğlum var hala yiyemiyorum geçen biraz yedim deneyimdiye sabaha kadar yatırmadı beni 🙁
balcicegin_annesi Dnz355 benimki 35 günlük bende yedim bugün 😕 ama çok kaynattık üstüne rezene demledim bebeğe de kimyon demledim