Haribo42 bu gün aşı vardı, özellikle doktora bunu sordum. Kulakla yanağın birleştiği yer kıkırdağın bir parmak ilerisi yani faullerin altı (ay tarifi ne zormuş) oraya bastırınca çırım çırım çığırırsa enfeksiyondur, ağlamazsa diştir dedi. Denedim ağlamadı umarım doğrudur 🤷🏻♀️