Deletedmom318 Arkadaş çok güzel bilgilendirmiş.😍 Biz hepsini yaptırdık. Bexero son dozu kaldı. Rotalar hiç ateş yapmadı. Nimenrix’i dün yaptırdık tek doz şeklinde oldu 1 yaşını geçtiği için. Bexero biraz ateş yaptı 39’u bulmadı. Ilık suyla kompres yapıp calpol verdik bir gece ateşi yükseldi sonra geçti. Sabaha kadar kontrol ettik. Yalnız bacak ağrısı çok yaptı üç gün bacağını sürükleyerek emeklemişti yavrum. Şimdi yürüyor son doz temmuzda bakalım nasıl olacak. Bu arada devletin yaptığı aşılarda ateşi pek yükselmemişti, bebekten bebeğe fark olabiliyor.