Kızlar 6senelik evliyim.şu karantina döneminde kendisine kıl olmaya başladım oda ayrı😀
Neyse sormak istediğim şu. Goorumcem şehir dışında yaşıyor ikinci evliliğini yaptı.evde kocası, kocasının kızı 15yaş (ilk eşten) kendisi, kendi kızı 4yaş(ilk eşten) ve yeni dogum yaptıgı oglu( ortak) 3 aylık ile yaşıyorlar. Benim gerizekalı kocamda kalkmış bana diyorki şu korona düzelsinde ben 10 gün kafamı dinlemeye gidicem kardesimlere. Bizde evde 3 kişi yaşıyoruz he. Kızım ben kendisi. Sizce hangi evde kafa daha iyi dinlenir.??
Bende kızdım gidemezsin ne işin var 10gün sen hayırdır dedim. Benide annemlere bırakacakmış o süre zarfında
Şimdi size soruyorum ne yaparsınız yerimde olsanız??
Benn2 aydır evden adım atmadım cok sıkıldım ses etmiyorum.bu adamın bu tavrı nedir ?? Cocugunu karısını bırakıp kafa dinlemeye gitmek hemde daha kalabalık biryere?? Eğer gidersen gelme dedim zaten. Buarada kardesi ile pek aram yok. Ayda yılda birkac kez görüşürüm telde falan. Siz olsanız izin verir miydiniz böyle bi duruma. Bırakmalımıyım kendisini