MarlaSinger civcivininannesi anne sütü önerilmiyor. Masaj yapın göz diplerinden aşağı burun hizasında baya iyi geldi bize. Gözyaşı kanallarında tıkanıklık oluyormuş
Mom103 civcivininannesi pamuğa serum fizyolojik sıkıp temizliyorduk biz doktor öyle yapmamızı söylemişti. Geçmiş olsun
MarlaSinger civcivininannesi rica ederim. Kızımda olmuştu hatta gözünü açamayacak derecede. Kaynatılmış su ve pamukla silip sonra masaj yapıyorduk geçti böyle
AselEva civcivininannesi dalini sulandırıp pamukla sürün benim kızımda da olmuştu iyi geliyo bikac gune geciyo doktor tavsiyesi bu arada.
Deletedmom896 civcivininannesi tobrasad adı damlanın yok hep böyle olmayacak tabi ki yeni doğanların gözyaşı yeni yeni açıldığı için böyle oluyor oda geçecek :) arada serum fizyolojik ile temizleyin
Dogavesultan civcivininannesi canım gözüne masaj yap benim kızımında gözü akıyor doktor masaj gösterdi onu yapıyorum eğer geçmesse gözü açılmayacak kadar akarsa torbex diye damla yaZdı onu kullanıcaz
biranne11 civcivininannesi Kesinlikle göz pınarına masaj yapın ben öyle kurtuldum. Bastırarak yapın ordan irin irin birşeyler çıkacak. Doktora gittiğimde de masaj önerdi
Tgce16 civcivininannesi obramis yazıyor sağlık ocağındaki hemsirenize resim atıp sorabilirsin belki doktora danışıp kullan kullanma diyebilir
kbra2234 civcivininannesi anne sütü denemeyin ben o hatayı yaptım iki gözü de iltihap kaptı doktorumuz anne sütü havayollara temas edince etkisi kalmıyor anca böyle köyü yapar demişti göz yaşı tıkanıklığı olabilir bizde de sağ gözde aynı sorun var göz doktorumuzun verdiği damlaları kullanıp masajı yapıyorum bir yaşına kadar geçmezse ameliyat olacak dedi inşallah geçer😣
1Mother1Boy Bizim de böyleydi ılık siliyodum. Doktora gittigimizde de ayni seyi söylemişti ılık suyla sil demişti. Netire göz damlasi yazdı. Damla da iyi geldi.