Sare23 22gün önce sezeryan oldum ve çok kolay oldum ama bi kaç gündür dikiş yerimin altı şiş gibi geliyo dıştan bişey Yok içte gibi böyle olan varmı acaba
FilAyk Zamanla geçecek sabır diliyorum bizlere 🙏 ben de uyuşukluktan karın çevremdeki uyuşukluktan rahatsızım doktor 1 sene kadar sürer dedi kolay değil. Kaç kaç kesiyorlar 😒
Sare23 Çok şükür bi agrısı yok uyuşukluk sadece rahatsız ediyo ama korktum yoksa bişeyim Yok sizlerdede aynısıysa sorun yok demektir 🤗teşekkürler