Merhaba anneler oğlum 11 aylık geçen aya kadar herşey normalken bir anda alerji sorunumuz çıktı aranızda bu durumu yaşayan tecrübeli anneler var mı ?? Ayına göre yemesi hereken şeyleri yiyordu sorun olmuyordu bi kere tavuk suyuna bir kere de yoğurda tepki vermişti 6 ve 7 aylıkken daha sonrasında bi çok şeyi yedi sorun olmadı peynir yumurta yoğurt hepsini yiyordu taki geçen aya kadar bi anda bütün sistem bozuldu sanki şuan çocuğum ne yese alerji yapıyor sırtında ve göğsünün üstüne sivilceler çıkıyor bazen egzemaya dönüyor neye olduğunu anlamakta güçlük çekiyorum Birçok şeyi kestim listesinden süt ürünleri yumurta irmik yulaf soğan kereviz Pekmezler meyveler elma armut ama neye olduğunu Hala bulamıyorum tam geçti derken bi anda tekrar azıyor bu durum onuda beni de yordu artık öneriniz var mı bu konuda alerjik bebek anneleri ??? 😔😔😔