Minigin-Annesi Merhaba anneler merak ediyorum doğumdan sonra hemen gebe kalanlar var mı aranızda 6.ayında gebe kalan duydum fakat ben daha erken gebe kaldım diyen var mı?
BusraCnbr Minigin-Annesi Kalınıyo mu ya? 🥴🥴 Ama ben adet görmedim hiç doğumdan sonra kalmam heralde ya.. Oğlum da hemen görmüştüm emzirmediğim için ama kızım da göremiyorum şuanda 😖😖
efuchan Minigin-Annesi ben doğumdan 6 ay sonra hamile kaldım ama emzirme yoktu bebeğim vefat ettiği için regl oluyordum
Mucizem01 minnakbaby bizim komşunun kızı da kırkı çıkalı 10 gün filan olmuştu hamileyim dedi şok olmuştuk 🥰
1ogretmenanne BusraCnbr kuzenim adet görmediği halde kaldı 1 ay sonra doğuracak canım , dikkat etmek gerek
Balevlatlar123 Minigin-Annesi ben 4. Aylıkken kaldım. Kaynanam eşime abisinin kırkı çıkarken hamile kalmış daha bir yaşına girmeden eşim doğmuş 😨
1ogretmenanne Minigin-Annesi arkadaşım ve abisinin arasinda 3 ay var abisi 3 aylıkken annesi hamile kalmış.
1ogretmenanne 1adetsulem- okurken yanlis okudun sanırım kastedigim anne rahmine düşme, bak arkadaş doğru anlamış canım üstte
Byhnasel Minigin-Annesi kızım 4 buçuk aylıkken hamile kaldım şuan 2 buçuk aylık hamileyim 40 ımdan 1ay sonra adet görmeye başladım hatta düzenli bir şekilde geliyordu emzirme korumuyor hepsi urafe adet görmesen bile kalınıyor dikkat edilmesi gerekiyor kızım 13 aylıkken abla olucak 🙈
Demirinannesi02 Minigin-Annesi Ben bennn👋 Benim oğlum 3 buçuk aylıkken hamile kaldım. Biz istemiyorduk plansız oldu yani hiç aşarmedim hiç kusmadım hiç anlamadım hamile olduğumu da. Sonra oğlum 6 aylık oldu adet görmediğimi farkettim korktum doktoruma mesaj attım hocam hiç adet görmedim bugüne kadar diye oda hastaneye gel bir bakalım her şey olabilir dedi ve hiç gebelik aklımın ucundan bile geçmiyordu çünkü biz korunuyorduk sonra hastaneye gittim doktor ultrasondan bana baktı bebiş var tebrik ederim hamilesiniz dedi bana ben inanmadım doktor şaka yapıyor sandım hocam şakamı yapıyorsunuz dedim doktor bana kızmaya başladın ne şakası bu işin şakası mı olur dedi Bebeğiniz tam 3 buçuk aylık dedi ve cinsiyeti de belli söyleyim mi dedi ben oğan şok oldum. Cinsiyetini bile sormadan öğrenmeden dışarı çıktım hemen orada ağlamaya başladım hastanedeki bütün kadınlar başıma toplandı ne oldu bebeğini bir şey mi oldu diye sordular bana tek tek hiçbirine cevap vermeden eve gittim üstelik bebeğimin cinsiyetini bile öğrenmeden gittim düşünebiliyor musunuz çünkü hiç merak bile etmiyordum oğlum çok küçüktü çok üzüldüm. Hatta ben eşime söylemeden bebeği aldırmayı bile düşündüm Ama yapamadım ve eve gelip eşime söyledim eşim çok mutlu oldu çok sevindi hemen beni alnımdan öptü falan böyle tabi birazda şok oldu beni teselli etmeye başladı bir şey olmaz beraber büyürler falan dedi ama ben bir türlü alışamadım ikinci bebeğe.Hemen hastaneye gittik eşimle birlikte bebeğin cinsiyetini de öğrendik bebeğimiz de kızmış yani bir oğlum var bir de kızım olacakmış. Sonra sütüm kesilmeye başladı bir de kıvamı da değişmeye başladı oğlum artık sütümü istemedi Ek gıda yemedi biberon verdik tutmadı. eşim çeşit çeşit Mamalar getirdi yemedi kaşık maması aldık yemedi mahvoldum ya sabah 5 lere kadar yatmıyordu ağlıyordu çünkü karnı açtı mama veriyordum onu da istemiyordu anne sütü istiyordu ve sütün de artık Kıvamı değişmişti artık beğenmiyordu sabaha kadar ağlıyordu ben de oturup oğlumla birlikte ağlıyordum çünkü ona bakınca vicdan azabı çekiyordum kendimi suçlu hissediyordum hala da suçlu hissediyorum Şu an karnımda tam 6 buçuk aylık ve aileme daha yeni yeni söyledim hamile olduğumu. Hiç kimseye de söylemek gelmedi içimden. Bir erkek bir kız benim hayalimdi ama bu kadar erken istememiştim nasip yinede elhamdülillah yapacak bir şey yok
Minigin-Annesi Demirinannesi02 yaa😞 sanırım spiral taktırmak en doğru karar doğum sonrası ben bu postu acarken acıkcası bu kadar yakın zamanda bu kadar bayanın gebe kalacagını hic düşünmemiştim
Askmeyvesininannesi Demirinannesi02 3 bucuk aylıklen oğlun geri kalan o buçuğunda hamilelk oldu demek :) bir solukta okudum. Nasip böyleymiş demek. Allah yardım etsin ve ikisinide bağışlasın ❤️
1ogretmenanne BurcuKucuk Anne rahmine düşme ve doğma olarak 3 ay .“ Abisi doğmuş - kardeşi 3 ay sonra rahme düşmüş ” Uygun mu , yoksa zaten ben hamileliği 3 ay sanıyordum bi yanlışı düzeltmiş oldunuz 👏🏼( alkış )