Egemre 7 aylığız uyurken sürekli kulakları kıvrılıyor ve kulaklarda kepçeleşme başladı. Sapka bant kafasında kesinlikle tutmuyor . Neler yaptınız önüne geçebildiniz mi . Tavsiyeleri olan ?? 🤔
Prens_annesi2110 Egemre yan yatırın 7 ay olmuş artık kepçe olmaz ki ilk zamanlar olur eğer kepçe olacaksa genetiği öyledir bence
nilveannesi Egemre biz de 8 aylığız ben yatarken değil de uyanıkken çok hareket edip kıvrıldığından bantlıyorum
MerveGedik_ Egemre kepcelik genetik bişey yatmayada dikkat edilcek tabi ama gene bağlı 7 aydan sonra daha olmaz
Egemre Prens_annesi2110 valla gende kimsede yok canım son 1 aydır başladı sanki valla üzülüyorum bide erkek olunca
Pelin_Nil Benim kizimda 6 aylik, yan yatirmak falan cozum degil dondukce kivriliyor ve sanki daha buyuyor kulagi kepcelesiyor, sac bandi sapka yatakta dondukce cikiyor 😔 insallah duzelir diyorum ama pek duzelecegi yok baska cozum varmi acabaa
Egemre nilveannesi bantta çare değil ki canım 7 aylık cok hareketli anınca cekip atıyor ne olduysa son 1 ayda oldu öncesinde yapışıktı
Melek22 nilveannesi bant saçına yapışmıyor mu ve nasıl çıkarıyorsunuz bandı bilgi verirseniz sevinirim 😊
Prens_annesi2110 Egemre anlıyorm canım ben hep yan yatırdım ilk zamanlar ama dönmeye başladıkça bişe yapamayız ki belki eşinizin tarafında vardır amca dayı vs çünkü 7 ay olmuş artık eti biraz daha sert yani doğduğu zamana göre üzülmeyin sağlıklı olsun yeterki .
Gamzeli Benim.kizimda da hafif var ama bebekken sapka bant vs taktirmazdi aglardi kulaklari kivrilirdi simdi hafif var ama sorun degil yani bence onlar onu tamamlayan en sevimli parcalar♥️
Aybarsmom Pff kaç gündür kafama taktığım bir konu benimde :( şuan 3 aylığız bizdede durum aynı eşin evham yapıyosun diyor ama bence değil :( Doğduğunda şapka hiç taktırmadı.Oğlan olunca bide insallah kepçeleşmez bugün bandaj takmaya başladım gece uykusunda çıkarcam işe yarar mı bilmiyorum doğum koçum üç gün kuralını deneyelim dedi bakalım nolcak 🤷🏼♀️
Filizyn61 Aybarsmom merhabalar bende oğluma saç bantı takıyorum da üç gün kuralı nedir merak ettim sürekli kulağını kıvırıp üzerine yatıyor
Aybarsmom Filizyn61 Yanlış izah etmeyim bildiğim kadar anlatayım canım :) bebeklerde öğrenme yetisi olsun yada vucutsal herhangi bir seye değişim olsun 3 günde alışırlarmış.Koçum üç gün sonra kulak düzelir kıvrılmaz dedi ama devam ederse günû arttırırız dedi.Mesela ek gıdaya geçildiğindede bir besini üç gün yedirmek gerekiyormuş herhangi bir reaksiyon olcakmı vucutta diye :) boyle bisi iste :)
Filizyn61 Aybarsmom ek gıdada duymuştum evet açıklamanız için teşekkür ederim bizim bugun üçüncü gün bende deniyordum faydasını görecek miyim diye 😊