Kızlar öncelikle herkese merhaba ve tabiki anneler günümüz kutlu olsun😊🤗
3 ay önce normal doğum yaptım yaklaşık 8 -9 tane iç ve dış dikişlerim vardi. İki haftadır dikkat ediyorum iç dikisimin oldugu yerde minik yuvarlak kırmızı bi et parçası gibi birşey çıkmış ne olduğunu anlamadım internetten araştırdım polip diye birşey çıktı. Sizde de oldumu aynı şey korkmalimiyim bilmiyorum korona bitsin hemen hastaneye gidicem ama merak ediyorum sizler nasıl bi çözüm buldunuz ( bu arada ilk defa bi post açtım acemi olabilirim)😊 şimdiden teşekkür ediyorum.