Kızlar raporlu mama kullanıyoruz vanilya şurubu bulamadık eczanelerde falan yok şok marketlerde varmış onlarda 22 km uzaklıkta bnde internetten siparis verdim biraz once Aromasepetim.com dan o site hakkında bilgisi olan varmı hiç yorum yoktu sayfada fiyatı uygun olanından sipariş verdim ama kararsz kaldım çocuğum 39 günlük mama neocate tadı kokusu çok kötü dışarı çıkma gibi durumu olan varsa fiyatı uygun olanından bana alıp kargolayabilir mi karşı ödemeli olarak biz gidemiyoruz çocuk ac kalio sutum yetmio meme reddi var gogsumun birinden de süt gelmio bu arada surupun içinde alkol var deniliyo doğrumu bu