ALiAslan Merhaba güzel anneler Bebeğim 3 ay 16 günlük doğduğundan buyana hep ağlayan bi bebek huysuz gazlı kolik bebeğim var 🤦🏻♀️😢 Benim gibi anneler var mı acaba 😕🤔
Ays-nn ALiAslan 3.5 aylıkken bitti herşey çok şükür 🙏 3.5 ay doktor kontrolü dışında evden çıkamadım çıkmaya çalıştığımızdada koşa koşa geri geldik 🙈 biraz sabır ..
Annesininprensesi ALiAslan beeenn🙋🏻♀️ Ama kolik mi bilmiyorum sürekli ağlıyor şu saat oldu uyuduğu yok ayağımda sallıyorum🙄
ALiAslan Ays-nn aynen bizde öyleyiz heryerde huzursuz çocuğum katıla katıla ağlıyoruz bu durum beni mahf etti 🤦🏻♀️ Peki bebeğiniz şuan nasıl huysuz mu korkuyorum böyle kalıcak die 😢
Ays-nn ALiAslan hayır şuan inanılmaz minnoş❤️ huzursuzluğu oluyor çünkü sonu gelmicek bunun şimdide diş huzursuzluğu var mesela allah sağlık versinde hepsi geçer 🙏 sizde en yakın zamanda normale dönersiniz umarım çok iyi anlıyorum
ALiAslan Annesininprensesi şiddetli ağlarken iki elini yumruk yapıyorsa ve gazını çıkarırken ağlıyorsa 😢
Obirbalannesiii Ben de sizdenim aileden kime gitsek o gün herkes ayakta onu susturarak geçiriyoruz günümüzü ve hiç durmdan ağlar ama nurs hayvers diye bir damlayi kullanmaya başladim en azından biraz dahaa iyi oldu
ALiAslan Obirbalannesiii bizde öyleyiz ama böyle Bebekler kendi evini istiyorlar ben onu anladım kaynanamlara gittim 1 hafta 10 günlüğüne 3 gün içinde nasıl geldim evime hiç bilmiyorum hiç durmadan ağladı patlayana kadar emmeyi bıraktı eve döndük birazda olsa düzeldik çocuğum normale dönmeden töbe bidaha bi yere gidersem 😬
Alazcns ALiAslan huysuz demeyelim huzursuz diyelim. Ayni sorun biz de de var doğduğundan beri huzursuz uykusuz gazlı ağlayan kucaktan inmeyen oğlum varm 3 ay 3 günlük