4 aylık kızım var geceleri hiç sıkıntı yaşamıyorum uyku konusunda gece uyandığında emdirip tekrar yatağına yatırıyorum pış pışlıyorum uyuyo hiç bi sıkıntı yok fakat gündüzleri sürekli ayakta sallanmak istiyo o şekilde uyumak istiyo gece olduğu gibi yaptığımda ise çok ağlıyo napıcam ben resmen gündüzleri işkence gibi geçiyo uyumuyo diğer türlü sürekli ağlıyo uykusu olduğı için be emerek uyuyo nede kucakta