Aydnaydn Arkadaşlar bugün emzirirken üstünü örtücektim telefonum battaniyesinin arasına girmiş yüzüne geldi telefonum bi anda çok ağlamaya başladı onunla beraber bende ağlamaya başladım bişey olurmu acaba canım çok yandı şimdi uyudu ama 😞
Sarelim Aydnaydn bnm kızımın gözüne dusmustu telf. Doktora getrdım hıc bısey olmamış ı dedı. Ama gozunun beyazına kan gelmişti. Çok şükür geçti gitti
VERA19 Aydnaydn Benim kızımında yüzüne düşmüştü çok sert bir şekilde.Çok ağlamıştı çok şükür bişey olmadı ama içi gidiyor insanın böyle durumlarda,geçmiş olsun miniğe🐥
fatmanur_yakup Aydnaydnay valla kuzum bende 2 sefer düşürdüm çok ağlamıştı yavrum durup durup çok kötü oluyor gerçekten inşallah