Arkadaslar kızım 8,5 aylık emzik hiç tutmadı ana uykuya geçerken de çok ağlar , döngülerinde de mutlaka uyanır. Biberonlarını çok seviyo ben de ağlamasın diye boş verdim biberonun alt kısmı olmadan ama hava yutuyor. Biberon avent ve lansinoh uçları uzun ve yuvarlak bilirsiniz. Bunlara benzeyen emzik var mı bildiğiniz?? Yoksa kapağını o şekilde emmesinin bi zararı yok mu