Ysmn_dmrci58 Kızım öyle ağlamazken 3 gündür felaket ağlıyor sürekli hemde. Ne emmek istiyor ne uyumak. Nerdeyse 1 hafta oldu ama şu 3 gündür gözünden yaş gelene kadar ağlıyor sizde de oldu mu
agktrp Ysmn_dmrci58 merhaba atak döneminde olabilirsiniz ve bu atak dönemi yaklaşık 1 ay sürüyor, bizim yeni bitti gündüz uykusu denen bişey kalmadı bizde, sürekli ağlamalı mızmızlı geçti 1 ayımız.
MaminoAzra Biz de bugun tam 4 bucuk ayligiz , ayni sorun bizde de var.. gece uykusu bile bozuldu uykudan aglayarak kalkiyor sakinlesemiyor
Ysmn_dmrci58 Acaba diş mi? Bu aylarda ya atak yafa diş. Hani ağrısı olsa ağrı kesici verdimgecmedi gene
Ysmn_dmrci58 agktrp emzirmede sıkıntı oldu mu acaba,? Çok zor ya psikoloji kalmadı valla nasıl atlattınız siz
agktrp Ysmn_dmrci58 bizde emmede çok şükür bi sıkıntı olmadı ama etrafı merak ettiği için memeyi tutup bırakıp öyle emdi, bende tek bir yerde emzirdim o zaman sıkıntı kalmadı.
agktrp Ysmn_dmrci58 zor bir süreçti ama atlatılıyor Bi şekilde, biraz sakin kalmak gerekiyor çünkü bebeğimiz büyüyor ve duruma ayak uydurmaya çalışıyor o yüzden zor geçiyor