Princess1 8.5 aylik civari bende de benzer durum olmustu. Benim cok oncesinden beri yumusaktilar ama sut vardi. 8.5 aylikken sag memedeki sut azalmaya basladi. Kesilecek diye korktum ve hastane tipi pompa kiraladim 1 ay. Yani pek de bir faydasi oldugunu soyleyemem ama duzenli de kullanmadim zaten. Pompayi biraktiktan sonra duzeldi kendiliginden. Ama benim kizim ek gidayi daha fazla aldigindan emzirmeleri azalttik ve sut de ayni oranda azaldi. 1 yasinda su an. Bu arada, regl oldunuz mu dogum sonrasi? Ben 53 gunlukken olmustum ve o zamandan beri her regl donemine yakin sutum azaliyor, sonra duzeliyor. Onun da etkisi olabilir.
Akademisyenanne Empati kuramadan tepki verenlere kulak asmiyorsunuzdur umarim. Basina gelmeyenin anlamasi zor. Ben mastit sorunu yasamadim ama breastfeeding aversion denen igrenc bir durumu yasiyorum hala. Emzirmekten nefret ediyorum ama kizim biraz daha anne sutu alabilsin diye kastiriyorum. Ama bu kastirma da sinir krizleri, aglama nobetleri ve bunu da ister istemez kizima yansitma sekline burunuyordu. İki ucu boklu degnek yani. Kizima karsi daha sabirli olabilmek ve ayrica kendi kafa sagligim icin emzirme sayilarini azalttim yavas yavas. Tabi 1 yasinda kendisi, sizinki kucukmus daha. Ama ek gidaya az kalmis, az daha dayanabilirseniz, sonrasinda biraz daha rahatlayabilirsiniz. Dayanamiyorsaniz da uzulmeyin ve zorlamayin bence. Siz iyi olacaksiniz ki bebeginiz de iyi olsun. Karni her sekilde doyar.