Bebeğim 3 buçuk aylık joubert sendromu teşhisi konuldu , bu hastalık genetikten geliyormuş , bu haftalık araştırılırken eeg falan hepsi çekildi ama epilepsi yok denildi , ilk olarak 3 gün önce olmuştu mama içti gazını da iyice çıkardı sonra yatırdım bir baktım çocuk başını yan tarafa çevirmiş ayakları elleri hareketli ağzından burnundan mama geldi hemen kaldırdık , bugünde birsey yaşadım ama bugün hiç mama içmedi uzanıyordu etraf seyrediyordu birden hızlı hızlı nefes almaya başladı başını yine hemen yana yatırdı bir baktık kıpkırmızı olmuş gözünden yaş geliyor hiç sesi de çıkmıuor sebebini bilen var mi korkumdan çocuğu tel bırakıp tuvalete bile gidemiyorum