HamzaTugra Babase firca olanla normal saci tararken de dipleri taranmiyo zaten canim. ince olanla geriye dogru cok bastirmadan nazikce tara🤗
demirboy Babase ince olanla tarayın, bir de geçmezse zeytinyağının içine karbonat koyun 3 5 Dk bekletip tarayın dr böyle demişti bana