Gulisgulis Merhabalar öncelikle, bir sorum olacak memem de düğüm gibi bişey oluştu ve inanılmaz cok agrıyor, yürüyünce oturunca uzanınca emzirince, kısacası her türlü o acı var, sizde oldu mu, neden oluyor bilen varsa acil yazabilir mi dayanamıyorum acısına 😫
Kaderyas032717 Gulisgulis bende de aynısı oldu umursamdım pek üzerine düşmedim 1 hafta sonra doktora gittim apse yapmış ameliyat oldum 1 hafta olucak bolca emzir lütfen ve ılık duş al masaj yap sağ ve bolca emzir geçmez ise mutlaka doktora git lütfen 🙏🏻
Mvicik Süt kanalları tıkanınca olur genelde memede şişlikler Ağrı acı masist diye geçiyor adı süt tam boşalmadığında oluyor
BabyAslihan Yanlış yazdım düzelttim şimdi 🙈 mutlaka göğsündeki sütü sağmaya çalış. Muhtemelen sarı sarı gelecek. İçindeki sütü boşaltmazsan üstüne artar ve iltihap kitle olur
BabyAslihan Ilık duşa gir ve göğsünü ovala hatta tarakla dipten ucuna doğru tarama işlemi yap ki damarların uyarılsın ve kanalların açılmasına yardımcı olsun en pratikleri bunlar. Yine geçmezse lahana işlemini yap
Bubu Bi kaç gün önce geçirdim ben de cok fena ates de oldu ilerleyen zamanda 40derece oldu gögsüm. 2saate bir saat kurup sagdm emzirdikten sonra düğüm cözülene kdr ihmal etme iltihaplanmadan kurtulrsn inşallh