Tomografi çektiren var mı emzirirken başımda uyuşma oluyo gitsem tomografi ister diye düşündüm eğer çekilmiyorsa gitmeyeyim diyorum korona dan falan da korkuyorum açıkçası ne yapsam bilemedim eğer sıkıntı olmuyorsa gideceğim dr. a çektiren varsa yazarsa sevinirim anneler