pilavustutavuk bende diyetteyim 15 gündür süt ürünleri ve yumurta yemiyoruz. Bu durumda genelde sebze ağırlıklı gidiyorum. Evde ne sebze varsa mücver veya sebze köftesi gibi yapıyorum. Bazen sade haşlıyorum blw yaptığım için yiyor kuzum elinde sade sebze. Dün mesela havuç brokoli ve karnabaharı robotta çektim azıcık yulaf unu ve zeytinyağ ekleyip yoğrup köfte şekli verdim fırına attım. Afiyetle yedi. Sabahları ıspanağı çok ince ince doğruyorım robottan da geçebilirsin. Tam buğday unu su ve ıspanağı krepli kıvamına getirip tavada arkalı önlü pişir. Aynı şekilde mücver yapıyorum (kabak patates havuç pırasa mesela evde ne varsa yani). Kahvaltı için de ıspanak yerine karnabahar koydum mesela bi sabah. Böyle böyle gidiyorum zor oluyor ama mecbur. Akşamları bazen de çorba yapıyorum. Mercimek kabak havuç patates bunları haşlayıp robottan geçiyorum. Yağsız tuzsuz kızıma ayırıyorum kalanı da yağ salça tuz yapıp biz içiyoruz 😍 ara öğümde de sade meyve veriyorum ben