Kızımın baş çevresi 4. Ay kontrolünde 43 cm ölçüldü. Doktora gittik sordum 1 ay daha kontrol edelim sonra ultrason çekelim dedi.
Doğduğundan beri fışkırarak aşırı kusması vardı bu yüzden sürekli yan yatırdım kusunca boğulmasın diye. Kafası arkaya doğru uzadı Artık kendi çeviriyor başını ama şimdi hem şekil bozukluğu var hem baş çevresi çok büyük. Endişe etmeli miyim. Hiç bebeğinin başından ultrason çektiren oldu mu aranızda