premses_annesi Bebegınde kalca cıkılıgı olan anneler yazabılırmı yada verılen degerlerden anlayan anneler yardımınıza cok ıhtıyacım var
premses_annesi sag alfa acısı 41 beta acısı 61 sol alfa acısı 43 beta acısı 58 suanda bandaj tedavısıne baslattı doktor degerler yuksekmı acaba arastırdık ama bısey anlayamadık
Toprak premses_annesi benim bebegiminde kalçada gerilik vardı iki bez kullandım 1 ay sonra tekrardan yaptırdık 63 olmuş sizin de acıları küçük 60 'in üzerinde olması lazımmış bandaj kullanmanız ıyi düzelir onunla canım
Bubu Benm bebegim 58 alfa ile cift bez kullandı bi ay su an 59olmuş. 60olunca bırakcağız 2aylık su an bebeğim
premses_annesi Bubu degerlerden cok anlamadıgım ıcın yardım ıstedım sag ve sol degerınde 60 olmasını gerekıyor
premses_annesi degerlerden anlayan bırı baksa duzelme sansı ne kadardır acaba yada ne kadar boyle bandajla kalıcak bebek yazdıgım degerlere gore
Bubu Merak etmeyin tamamen çıkık olsa bile Düzeliyor bandajla erken farkedilmesi önemli olan. Benm kardesimn tamamen cıkılmış iki kalcasında ozaman. Bandaj yöntemiyle tedavi etmişler hç b sorunu yok su an. Tedaviye dikkat edilimce geciyor 😊
premses_annesi Bubu sol kalcasında hafıf sag kalcasında tam cıkıklıgı var olarak soylemıs doktor bakalım ınsallah bır once duzelıp saglıgına kavusur benım kuzumm 🙏🙏🙏