mihrosum Kızım sadece mamayla besleniyor o yuzden yavas yavas tadımlara baslayalım dedi drumz. 5 aylıgız. Tecrubelı anneler neler almalıyım. Tabak kasık VS. Önerilerinizi bekliyorum 🍒
Nuranaliii mihrosum Biz daha 3 aylığız ama bildiğim kadarıyla söyliyim size 👌🏻 ✔️Silikon tabak ( Oioi tercih ediyorlar güzel bi markanın ürünü ) ✔️Silikon kaşık ✔️Mama önlüğü ✔️Cam rende ✔️Alıştırma bardağı ✔️Mama sandalyesi Benim bildiklerim bu kadar umarım faydalı olur 🌸
EcemKerem mihrosum bebeğe özel mini tencere, yemek yapmak için kaşık, doğrama tahtası, seramik bıçak, buharlı pişirici( şart değil ama iyi birşey) şimdi değil ama 1 ay sonra bunlarda lazım olucak püreden yemeklere geçince
mihrosum Nuranaliii Kaşık munchkin almayı dusunuyorum Mama sandalyemız var Onlukte var Bardak var ama dıs kasıyıcısı olarak kullanıyor 😁 Tabagımız yoktu hemen alaym Canımsın cok tesekkur ederm fikrin ıcın. Zaten Baska da yazan olmadı
Gamzeli03 İlk yoğurt ile başka bir öğün yoğurt bir öğün çorba havuç öneriyor çoğu okuduğum yazı üç güun kuralı ile bende çok heyecanlıyım nasıl olacak ne yapacağım daha bende almadım ek gıda için birşey 5 aya girdik 6 Aydan sonra. Başlamayı düşünüyorum bende anne sütü alsın istiyorum ilk 6 ay inş alerjenik birşey çıkmaz 🤲