Cemre20 Kendinize bir gun tayin etmeyin, bitecegine dair.. 3 ayda bitecek, 6 ayda bitecek gibisinden..
Zamana ve akışına birakmalisiniz. Yaşadığınız duygular cok olağan ve hemen hemen hepimizin yaşadığı duygulara benzer. Zaman gectikce birbirinize alisacaksiniz. Usanmak yerine keyif almaya başlayacaksınız, bunlar emin olun olacak. Ama 3.ay, ama 6.ay.. Zamanini bilemeyiz, bebeginiz kendi kendjne oynamayya çığlıklar atmaya başladığında genelde anne de rahatlamaya başlıyor..
O zaman gelene degin ev islerinden biraz feragat etmenizi, o uyudugu zamanlarda kendinizle ilgilenmenizi, ornegin ayna karşısında biraz vakit geçirmek, sevdigin elbiselerini giyinmek, kendine bir yorgunluk kahvesi yapmak gibi, sakinleştirici ve sevdiginiz müzikleri dinlemenizi, sabrla ferahlamak icin dua etmenizi oneririm.
Ozellikle İnşirah suresi 21 kez iş görüyor. Sakinlestirici emzirirken icilebilen bitkisel çaylar da iyidir.. Geçecek az sabr, gececek 🤗