Bahar1425 canım pütürlü olarak veriyormusun hiç birşey.benimki de 7.5 aylık.pütürlü bırakıyordum sebze pürelerini.aslında iyi yiyordu ama 1 haftadır 5-6 kasıkta bırakıyor.diş çıkartıyor gibi,diş etinden belli.belki bundan bu halde ama Yoruldum cidden o reddettikçe.ben de takmışım pütüre hiç çorba fln yapmıyorum,millet omlet mücver veriyor,1-2 kez omlet yaptım çiğniyordu.onu da 4-5 parça anca yerdi.şimdi kahvaltı hiç istemiyor,şaşırdım artık napıcağımı.