otose_san Hacermirac34 geçmiş olsun, kimseye bırakmadan kendiniz hazırlayın mamasını ve özellikle yemek yerken başbaşa bırakmayın, belli bulduğunu tıkar ağzına yine siz üzülür ve perişan olursunuz, üstüne de gelin bir çocuğa bakamadı olur