Fatmamucahit benim kizim hic biberon almadi.6 aylikken ise dondum,gel git emzir ile gecti hep.Simdi 13 aylik ve ek gida da almiyor.Bu gune kadar bir iki kasik corba disinda bisi yedigini karnini doyurdugunu gormedim.Kasik gorunce,yemek gorunce yalandan oguruyor ciglik cigliga istemiyor.Aylardir hic sikilmadan her gun yemekler yapiyorum ona ama asla yemiyor,sadece emiyor kocaman bebek oldu.Ama hic kizmadim,onun sucu yok ki,kizsam da anlamayacak.Ben ne kadar gerginsem o da o kadar inatlasacak.Yavrunuza kizmayin,bir gun duzelecekler elbet