Arkadaşlar 52 günlüğüz ve emmede sıkıntı yaşıyoruz önceden çok güzel emerdi şimdi sanki iştahı biranda kesildi emmiyo çişi azaldı birde gaz belası var ilk başta bio gaia kullanıyodum tek başına doktora bir faydasıni görmedim dedikten sonra nurseyi verdi birlikte kullan dedi bu şekilde kullanan varmı ve bu zamanlarda emmede böyle sıkıntı yaşayan oldumu lütfen yardımcı olun.
.