eSved Kızlar mama sandalyesi almak istiyorum sizler hangisini kullanıyorsunuz oturma yerleri nasıl mesela.. Fazla bütçem yok soyliyim 😄
Yasminlina eSved e bebekte enn uygun olanı aldım saldalye mınder 75 tl. Ama marketler takıp edersen aynısı oraya da gelıyor 50 tl
oglunasik1anne eSved gayet memnunum ayrılıyor sandalyesi kademeli ayrı bir şekilde masa ve sandalye olarak kullanılıyor resim çalışması falan yapabiliyor oğlum 👍
Yasminlina eSved 😄 bebişko sogacagı kadar işte nasıl tarıf ederim bilemedim, 🤗 sevgıler. Dişçi koltugu gbı degıl mınnak bişi 😋
eSved oglunasik1anne ne kadara aldınız canim bu calisma masalı olanlar kisa olarakda kullaniliyor biz genelde yerde yiyoruz onun için de kullanisli olsun istedim civilin kendi sitesinde var 100 liraya onu begendum ama fikir almak istedim
oglunasik1anne eSved şuan hatırlamıyorum canım fiyatını net olarak sen bilirsin tabiki evladına göre en iyisini sen bilirsin . Ben memnunum rahat 4.5 tane daha bebek büyütür 😀👍
ElifkonunAnnesi eSved civilden aldım ben, 100 tl. Memnunum şu an için, 3 yaşına gelince de alt kısmı çalışma masası ve taburesi şeklinde ayrılıyor. Kızım destekli oturabiliyor ama yine de rahat etti, uzun olmamak şartıyla oturtuyordum her gün
eSved ElifkonunAnnesi ya bende onu begendim aslinda oturma yeri nasil peki darmi birde resim atabilme sansizin varmı