Mermeral Arkadaşlar bebeğim 2 ay 8 günlük. 3 gündür gaz çıkarmıyor nedense. Dışkıda problem falan yok. Ama üstten gazı çıkmadığı için sanırım emzirdikten sonra ağzını ekşitiyor. Ne yapmam lazım ki?
hira5bugra- Mermeral ben şekerli su veriyorum ondan sonra da beline pışpışlıyorum çıkarıyor gazını Yüzüstü yatırıp beline masaj yapıyorum oda iyi geliyor
Usakliomer Mermeral doyurduktan 1-2 saat sonra filan karnina masaj yapin yutubda gaz masaji yazin cikar