pelinburak1502 Sevgili anneler dün akşam sol göğsümde ağrı vardı git gide arttı. Süt birikti diye düşündüm. Hep oradan emziriyorum ama ağrı geçmiyor. Göğüste şişlikte oldu dokunamıyorum nefesimi kesiyor gece hiç yatamadım. Neden olur ve nasıl geçer?