Melek35 daha çok küçük gece gündüzü öğretin. Ben 2 aydan sonra akşam 11 gibi odama getirip asla ışığı açmadım artık ne zaman yatarsa sabah uyandığı gibi perdeleri açtım şükür gece gündüz kavramını bildiği için uyuyor. Bide rutinleriniz olsun ben yatırırken hep aynı battaniyeyi atarım geceliğine giydiririm o şekilde uyuması gerektiğini biliyor. Bizde gündüz uykularına çare bulamadık🤭😅