Canım ben de boyatacaktım ama kuaförüm kesinlikle kimyasalın süte geçtiğini söyledi kendisi de emzirirken boyatmış bebeği daha da emmemiş sütün tadı değiştiği için. Ben de o yüzden 6.5-7 aylıkken boyatmıştım çok şükür bir sorun yaşamadım çünkü boyattıktan sonra bir kaç saat emzirmemen gerekiyor