tdeniz Bizim kakamız 1 ayda ancak toparlamaya başladı ki hala başladı diyorum 😊 Tamamen geçmeyedebiliyormuş dediğim gibi. Ben kahvaltıda, evde yaptığım ekmekle zeytin, biber, yeşillikler, ya da yine evdeki hamurla yapılan patatesli ya da ıspanaklı gözleme falan yiyorum 😊