Serpil123455 benim bebeğim de öyleydi kullanmadığım damla denemediği yöntem yapmadığım masaj kalmadı uykusuzluktan zombiye dönüşmüştüm resmen en son birinin tavsiyesiyle sab simplex damlayı kullandığım sanki yalanmış gibiydi herşey o kadar rahatladı ve gazını çıkarmaya başladı ki anlatamam keşke en başından alsaydım da dört ay çekmeseydim bu durumu dedim. Sende onu da dene bi istersen bişey kaybetmiş olmazsın inşallah senin bebeğine de benimki gibi iyi gelir🙏🏼