Nurlina Merhaba güzel anneler , öncelikle anneler günümüz kutlu mutlu olsun 🥰 kızım 18 gün sonra bir yaşına basacak ve artık yavaş yavaş adım atmaya başladı ilk adım ayakkabısı almak istiyorum sizce hangi marka ve nasıl olmalı ayrıca kaç numara almalıyım ?
Mommy_ Nurlina Sizin de anneler gününüz kutlu olsun 🤗 Benim oğlum da yürüyor baktım hep vicco öneriliyor, ordan alacağım. Sayfasını incelediğimde numaraların cm karşılığı var. Bebeğinizin ayağını ölçüp o şekilde alım yapabilirsiniz.
Gozde0311 Ben vicco aldım ama 20 numara aldım buyuk geldi yarın değiştireceğim 19 alıcam ama vicco oneririm yumuşaklığı hafifliği cok iyi
Nurlina Gozde0311 vicco yı tavsiye eden oluyordu teşekkür ederim ❣️ Bi yerde deneyerek alın diye okumuştum numara için ama gidemiyoruz malum numara konusu kafamı çok karıştırıyor
Nurlina Mommy_ öyle yapayım çok teşekür ederim aslında geçen baya indirimde vardı viccodan keşke daha önce açsaydım postu 😬😂
Smrenes Flodan polaris iç dış deri olması önemli ordan almıştım çok da memnun kaldım güzel yürüyor çok da hafif