Ebru-75 Selam anneler anneler gününüz kutlu olsun 💐❤️🧿 Oğlum iki gündür kakasını yapamıyor ne yapmam lazım yardım eder misiniz?
Asafeymeninannesi Ebru-75 Sizinde anneler gününüz kutlu olsun 💐☺️ Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar da yapmaması normaldir annesi 😊
iki_prens_annesi_ Ebru-75 selam benim oglumda öyleydi yavaş yavaş düzene giriyo galiba bebeginiz ne kadarlik doktorumuz 5 güne kadar normal demişti yapamaması benimki şuan 40 günlük bi cay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz kayısı hoşafı inanilmaz ise yariyo
Fundahamza_ Benim oğlumda iki gündür kakasını yapamıyor mama ve anne sütü alıyor. Ama gazını rahatlıkla çıkarıyor. İdrari da çok güzel bezini dolduruyor. Beklemedeyiz bakalım
Ebru-75 Sedaerdogan07 bizde de aynı kayınvalidem azıcık zeytinyağ ver dedi eğer sütü biberonla veriyorsan içine damlat dedi de