Elif1997 Eda2808 ben memnunum ama Gold geçen hafta bulamadım normal aldım . Ama normalinde 2 cesiti var galiba birinde ayıcık.var birinde yok neden acaba
Buglemm3434 Elif1997 bebelac goldlarda ayicikresmi var bebelac gol nutrikonforda yok o kabızlık mamasi ondan dolayı yoktur