Kızlar öncelikle hepimizin anneler günü kutlu olsun 💐 bebeğim sürekli üstünü açıyor , yarım kundak yapıyorum ama bi şekilde kollarını çıkarıyor ondan da . Mevsimlik ince uyku tulumları var mı acaba yoksa hep kışlık mi oluyorlar ? 🙄önerilerinizi bekliyorum 🥰