AnnEmine1 bende casual pravda var ama hiç memnun kalmadım çok kaba. Çocuğum zayıftı 5 buçuk aylıkken oturttuğumda içinde resmen kayboluyordu. Bide çok yer kaplıyor. O yüzden ikea tercih ettik. Çok memnunum portatif olması işime yaradı. Toplayıp kaynanamlara,annemlere götürüyorum. Tepsisini çıkarıp banyoyu onda yaptırıyoduk. Ayak yeri olmamasına gelince 6 aylık bebeğin ayakları sarkmıyor. 1 buçuk yaşına gelince anca sarkıyo. O da tehlikeli oluyor ona basıp ayağa kalkıyolar. Diğer mama sandalyemde oğlum öyle yapıyor.