Pscyho 10 aylık olduk bir haftadır kabızlık çekiyoruz zeytinyağı sebze çorbaları mercimek kayısı kefir bol su hepsini denedim ne yapmalı
Mucizem01 Pscyho kuzum benim ya karnına masaj yap canım belki rahatlar birde havuç, çilek bağırsakları çalıştırdığını duymuştum 🌺
Kaveda Pscyho öncelikle ne kabızlık yapıyorsa bi süre onları verme sıvı ağırlıklı besle. Masaj yap karnina. Poposuna zeytinyagi sur. Çokça su içir.Fitil ve probiyotik alabilirsin eczaneden.Geçmis olsun.
Semaeymen BioGaia diye bir damla var ağızdan 3 damla veriyordum bende günde 1 kez hemen yaptırıyordu çocuk doktorumuz vermişti