Kızlar merhaba ilk kez yazıyorum. Bebegim 45 günlük. Bazı şikayetler üzerine süt alerjisi teşhisi koyuldu. Ama süt ürünleri ile birlikte, kırmızı et ve salça da dahil olmak üzere kırmızı meyve sebzeyi, yumurtayı da kesti direkt olarak. Surekli ac kalıyorum. Yiyecek birşey bulamıyorum artık. Çok halsizim. Acaba kırmızı gıdaları ve yumurtayı yesem alerji yenilenirse tekrar kessem bi sakıncası olur mu? Başına gelen var mı? Siz ne yemekler yapıyorsunuz? Ilk anneligim yardim edin lütfen 😔